Model

Model Year

Motor Tipi

Yakıt

Vites

Dacia Sandero 1.2 Ambiance  Açıklaması

2004’te Renault çatısı altına giren Romen Dacia, adeta bir başarı hikâyesi yazıyor. Sekiz yılda yedi modellik bir ürün gamına ulaşan marka, ilk günden bu yana satış hacmini 15’le çarpmış durumda. Dacia bugün 36 ülkede faaliyet gösteriyor ve başta İngiltere olmak üzere 2013’te bunlara yenileri eklenecek. Dacia bu kez karşımıza yenilenen Sandero modeli ile çıktı.  Markanın en düşük fiyatlı iki modeli olan bu araçlar Türk tüketicisinin de ilgi gösterdiği otomobiller arasında bulunuyor.Dacia Sandero, küçük sınıf otomobiller arasında çok daha ekonomik ve aslına bakılırsa yeni nesli ile daha beğenilebilir bir otomobil.
2013 Dacia Sandero’nın özellikle yeni ön tasarımları, markaya modern bir görünüm sunmasının yanı sıra genç ve sportif bir hava kattı. Dinamik tasarımlı ön ızgara, yatay krom çizgiler ve yuvarlak sis farlarıyla pekiştirilmiş. Gövdeye entegre kapı kolları da önemli yenilikler arasında yer alıyor. Stepway modeli; crossover görünümü sağlayan yerden yüksek yapısı, tavan barları, çift renkli tamponları ve daha geniş çamurluklarıyla kardeşinden daha albenili. Arka tasarımda kullanılan yeni stop lambaları da, aracın genelindeki dinamizmi pekiştiriyor.

Dacia Sandero; ilk olarak 2012 yılında ülkemizde yollara çıkan ve b segmentinde yer alan bir modeldir. Hatchback karoserli araç 5 kapılı ve 5 koltukludur. EuroNcap’ten aldığı 4 yıldız aracın güvenlik seviyesi hakkında fikir vermektedir. 4057 mm uzunluğa, 1733 mm genişliğe, 1523 mm yüksekliğe ve 2589 mm aks mesafesine sahip araç 320 litrelik bir bagaj hacmini kullanıcılarına sunmaktadır.

Dacia Sandero 1.2 Ambiance  Yakıt Tüketimi

Yakıt Türü                Benzin
Şehir İçi Tüketim     7.9 lt
Şehir Dışı Tüketim   5.0 lt
Ortalama Tüketim     6.0 lt
Km Başı Tüketim      30 Krş
Yakıt Deposu             50 lt
Co2 Emisyonu           140 gr

Dacia Sandero 1.2 Ambiance Teknik Özellikleri

Silindir Hacmi1149 CC
Beygir Gücü75 HP
Maksimum Tork107 Nm
Maksimum Hız156 Km
0-100 Km Hızlanma13.6 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı5 ileri
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim7.9 lt
Şehir Dışı Tüketim5.0 lt
Ortalama Tüketim6.0 lt
Km Başı Tüketim30 Krş
Yakıt Deposu50 lt
Co2 Emisyonu140 gr
Uzunluk4057 mm
Genişlik1733 mm
Yükseklik1523 mm
Boş Ağırlık941 kg
Bagaj Hacmi320 lt
Karoser TipiHatchback
Yıllık Vergisi537 TL

Dacia Sandero 1.2 Ambiance  Donanımı

  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı,
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Direksiyondan Kumanda Sistemi

Dacia Sandero 1.2 Ambiance Resimleri












Dacia Sandero 1.2 Ambiance Videosu 


Dacia Sandero 1.2 Ambiance  Alınır mı?

Donanım olarak sınıfının gerisinde kalsada yakıt tüketimi konusunda mükemmel bir araç. Eğer donanım benim için ikinci planda diyorsanız piyasadaki en uygun fiyatlı araçlardan biri. İkici el piyasası son yıllarda hızlıca arttı önümüzdeki senelerde Clio kadar hızlı alım satım olmasını bekliyoruz.

Dacia Sandero 1.2 Ambiance  Yorumları

Klima artık opsiyon olmaktan çıkmış standart hale gelmiş. Zam ondanmış. İlerleme var Renault'nun satış politikasında!!!
Musa03.10.2014

Birçok modelinde indirime giderken noldu da Dacia Sanderoya %8 zam yapıldı Renault'a sormak lazım.

fatih16.09.2014

04.04.2013 tarihimnde aldım 26.5 tlye sıfır olarak aldım arac benzinli olmasına ragmen yakıtı güzel eger opel veya dengi bi arabaya bindiyseniz zaten aşagı bir arabayı begenmezsiniz konfor olarakta iyi eski kasaları kazık gibi ama bu araç yeni baştan tasarlanmış araca binmeyip dışardan kimse çamur atmasın ayrıca bu arabadan performans beklemiceksin ben kullanıyorum gayette memnumum evet bu aralar fiyatı uçmuş demekki zamanında almışım :DD

esmer14.09.2014
yakıtı çok fazla yaw 30 krş diyor bu segmentteki rakip araçları daha az yakıyor gözüküyor...

naim06.09.2014
Direksiyondan kumanda özelligi varda kumanda edecek birsey yok.bu paraya skoda ya da hyundai i10 vb.araclar alinir.klima ve yolbilgisayari ekletsen iyice pahali bir arac olur.

ahmet01.09.2014
1.2 sandora alalı bir sene oldu yakıtından memnunum yanlız kafama takılan direksiyon ilk aldığımda yumuşaktı şu anda sertleşti servise iki defa götürdüm bunun hidrolk direksiyonları böyle deyip geçiştiriyorlar kullanan arkadaşlar lütfen yazsınlar.

Anıl10.08.2014
sloganı kolay ulaşırsın zor vazgeçersin fiyatı 34 bin çok pahalı bence. Opel Corsa 1.2i Twinport Essentia çok çok daha mantıklı hiç değilse arabaya bindiğinize değer bu arabalarda süspansiyon olmadığını hepimiz biliyoruz kimse sokaktan toplamıyor sonuçta parayı 2.el olayını hiç söylemiyorum bile

simin05.08.2014

Aracın dışardan görünüşü çok güzel. dizaynı harika. içi nasıl bilmiyorum.

courier04.07.2014
bazı araçlarda tüp taktıktan sonra rolanti devir düşüklüğü nedenli hatalar görülebiliyor.Eğer tam benzinden tüpe geçişte yanıyorsa muhtemelen rolanti devrini yükselterek sorunu çözerler

samsunlu23.06.2014
Yaklasik 8 aydir 2013 model 1.2 sandero ambiance kullanicisiyim. Aracimdan genel anlamda memnunum. Az yakiyor, sessiz calisiyor ve yuksek. Ani hizlanamiyorsunuz bu yuzden arac sollarken ikikere dusunun. Aracima bir hafta once tup taktirdim, performnsta bir degisiklik yok gayet mmnundum. Fakat zorunlu durus ve benzin ikazi yaniyor. Sanayide bilgisayara soktular duzelttiler fakat bugun zorunlu durus yine yandi. Bugun servise goturucem umarm hallederler

cavit19.05.2014
klıma ve yol bilgisayarı koymadığın bir araç bu kadar pahalı satamaz piyasadaki diğer araçları iyice araştıran gider başka bir araç alır.zaten klıma ve yol bilgisayarı ekletsen aracın fiyatı oldu mu yaris ya da fabia bunları alırsın.dacia yı bilmem ama Toyota ve skodanın finans destekleride iyi gibi.ya da diğer markalra bakmak lazım.

Hakan02.05.2014
Ya bildiğim kadarıyla dacia ucuz araba markasıydı ama fiyatı nerdeyse diğer markalarla başa baş gidiyor

ahmet22.04.2014
yalova reno servisi kapatılıyormuş aldığım dacıa marka aracın muhatabı kim olacak bursaya yönlendirecekler buna rağmen hala araç satışı yapılıyor yapmayın bu eziyeti ben servisimi yanı başımdan isterim

hülya08.04.2014
bende bu aractan aldım çok güzel çok memnunum alacak arkadaslara şimdiden hayırlı olsun çok çok az yakıyo ve çok konforlu

hasan.tan13.03.2014
Cumhur kardeşim sizin 60 bin tl dediğiniz fiyatlar yeni kasalar için geçerli, benim yorum yazdığım sıralarda 50 bin tl idi düz..benim aracım bir önceki crossover, ben donanımsal olarak yada aracın sınıf segment ayrımı olarak mukayese etmedim zaten..benim demek istediğim 1.2 reno motorun benim 1.6 suzukim den fazla yaktığı..üstelik reno 75 beygir suzuki 120 beygir.alana satana hayırlı olsun benim dacia bayim yok neticede

cumhur20.02.2014
hasan tan suzuki sx4 daha az yakıyor diyorsun da 60 binliradan başlıyor bumudur tespitin

KEMAL17.02.2014
yeni sandero 1,2 ambiance kullanıyorum çok memnunum fakat yol bilgisayarı yokuş kalkış desteğini açtırmak için uğraşmayın ben 2 servise gittim açamadılar düşük versiyonlu açılmıyo dediler

HA11.02.2014
2013 Mart ayından beri 1.2 dacia sandero ambiance klimalı olanını kullanıyorum aracı yakıt yönünden aldım ve çokta memnunum. (Şehiriçi 41 krş- Şehirler arası 25-30 krş aralığında) Ama konfor yönünden motor biraz dizel motor gibi çalışıyor. yakıt yönünden cebini düşünenler için,Türkiye şartlarında çok iyi konfor yönünden düşünenler için bir daha düşünsünler.

alpi19.01.2014
ne olacak 4 adet satıp 10 lira kazanacağına 1 adet satar 10 lira kazanır, firmanın zararı olmaz, yeni alacak ve model yükseltecekler zarar eder.

BYGOKI17.01.2014

Lutfen lutfen % 21 bu arac icin cok yuksek rakam 31.800 liraya kimse almaz bu araci bu fiyata opel corsa almak daha mantikli sonuc itibariyle alman arabasi sanderonun ederi 25.000 fazla etmez kusura bakmayin

faruk21.12.2013
bence dacia hem hesaplı hem konforlu hemde tipik olarakda güzel

hasan.tan19.12.2013
1.6 120 beygir VVT-I motora sahip 2012 mod. 1150 kg Suzuki SX4 marka aracımın yakıt değerleri 941 kg lık 1.2 motor Dacia Sandero dan çok daha düşük..
Lütfen ekonomik olmasından bahsetmeyin, Motor küçük olunca gaz pedalına daha fazla abanırsınız, buda hem motoru yorar hemde yakıt değerlerini arttırır..

okan12.11.2013
ben bugun dacia bayisinden dönüyorum. 1.2 ambiance aldım. klimasını özellikle sordum ve konrtol ettim.hız sabitleyici ve navigasyon yok sadece..bakalım yarından itibaren kullanmaya baslıyacam..izlenimleri ilk burada paylaşıcam. inşallah Allah'ım utandırmaz

orhan31.10.2013
arkadaşlar aracı gördüm görünüm güzel bende almayı düşünüyorum kullanan arkadaşlara sorum verdiğimiz paraya deyermi

musa22.09.2013
Dacianın en büyük avantajı fiyat politikasıydı ondan vazgeçmiş gibi görünüyor. Klima ve stepne vs opsiyonları ekleyince Eylül ayı itibariye 28 bin e gelen Sandero 30-32 bin civarındaki rakiplerine göre çok da cazip gelmiyor.

volkan eddy03.08.2013
ayrıca aracın 1,4 versiyonu yok 1,2 -- 1,2 tüplü ve 1,5 dci motoru var. tekrar ediyorum 3 yıl garantili ve renault güvencesiyle satılıyor..

volkan eddy03.08.2013
arkadaşlar bugün 03 08 2013 1.2 ambiance klimalı versiyonunu aldım.

hiç tereddüt etmeyin peugeot 206(yeni 208) vw polo dan daha geniş iç mekan ve yakıt olarak aynı. renault motor (yeni kasa clio aynı motor) güvencesiyle satılıyor hatları çok güzel 100 km yol yaptım 6 lt yaktı (gayet normal) polo küçücük araba düz versiyonu şahin gibi opsiyon ekleyince arabanın fiyatı 40,000 tl hiç gerek yok. ambiance bence tam bir memur aracı. test sürüşüne gidin hayran kalırsınız

maraşlı03.08.2013
arkadaşlar ben sandero 1.4 ambiance almayı düşünüyorum bikaç sorum okucak arbacın vergisi falan ne kadar ve şehir içi kilometreye ne yakıyor ortalama sorularımı yanıtlarsanız sevinirim.

ESKİŞEHİR_2602.08.2013
yeni sanderoyu 1 aydır kullanıyorum almadan önce çok araştırdım test sürüşünü yaptıkdan sonra almaya karar verdim diğer markalardan eksiği yok yakıtı performansı gayet güzel fiyatına göre güzel araba tavsiye ederim kullanıcı arkadaşlar yorum yaparsa çok faydalı olur yok kıliması yok yok içi boş gibi yorumlara kulak asmayın test sürüşü yapın kendiniz karar verin

ahmet31.07.2013
arkadaşlar hiç düşünmenize gerek yok gidin bir dacıa bayiye terettüt etmeden alın arabanızı ben yeni sandora 1.2 aldım çok memnunum daha önce palio vardı 
sanayiden çıkamadım saygılar

esk 2623.07.2013
bu ay 1,2 sandero aldım 300 km yaptım genel anlamda güzel araç almak isteyenler için tavsiye ederim

izmir22.07.2013
2013 model dacia sandero 1.2 ambiance 16v araç aldık.
araba dış görünüşte 10 numara evet ama iç dizayn olarak kaba çalışılmış yani plastikleri çok sert ve kalitesiz.arka camlar otomotik değil, ön camları otomatik ama onuda ön de olduğu için eğilerek açıp kapamak zorundasın. hiçbirimizin istekleri hiçbir zaman bitmez sahip olduğumuz başka birşey de bile kusur buluruz mutlaka.göze takılan ,iy olmayan ,daha iyi olması gereken çok özelliği var.Ama bu fiyata bu özellikteki arabayı almayı biz tercih ettik.Bütçemiz belli.Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

timsahavcisi12.07.2013
he ustune 20 30 al golf al tabi.. niye golf alayim? ustune 900.000 daha koyar bugatti alirim degilmi? ergen.exe gecersiz islem yuruttu ve kapatilacak...
AVAREL09.07.2013
red kit ... ben dacıa sandero seviyorum tutkunuyum bu araçların ve burada paylaşımlarda bulunuyorum.sen git wv sayfalarında yap reklamını...tabi 2-3 binler farkla alabilirsen o araçları...burada sıfır ve abs,klima,ebd.esp vs.. özellikli dacıa araçlardan bahsediliyo kaldıki n-cap testlerinde yeni sanderolar 4 yıldız almış heee birde senin 5 yıldız almış dediğin pololar tam doananımlı!!! hadi al bakayım onu 30 binlere! en az 45000 ni gözden çıkarman gerekli.yerdiğin, kötülemeye çalıştığın sanderolar ise 25.000 lerden başlayan fiyatlara satılıyo.mesela ben ocak ayında sandero stepway aldım alırken senin pololarada baktım benim stepwayde olan özellikler bir polo ise 50.000 lerdeydi ben ocak ilk haftası aracımı 33 e aldım fark neredeyse 20.000 e yakındı benim param bu kadar senin çoksa git uçak al istersen!!!

Ali07.07.2013
arkadaşlar yuh diyorum artık! abs,asr,esp,ebd var da neden klima standart deil!

sinan19.06.2013
Redkit adlı arkadaşı canı gönülden tebrik ediyorum tam benim kafadansın dostum gelde bunu arabayı az yaktırmaya çalışan eski kafalı insanlara anlat adamın mantık şu;az yaksın çok kaçsın güvenlik kalite önemli değil diyo ya, 0.9 motora log tatırmayı düşünen var ya bizde S60 2.0T var benziinli 45-50 KRŞ yakıyor...

vahap13.06.2013
benim bildiğim yok

veysel12.06.2013
bu arabanın otomatiği varmı arkadalarrrrr cvpp lütfen

Ademm31.05.2013
Hüseyin kardeş o zaman senin araba Km de 10 Krş yakıyor. Böyle bişeyde imkansız. sen imkansızı başarmışsın tebrikler :)))

hüseyin30.05.2013
slm arkadslar aynı arabadan bende var cok ekonomık klıma var orjınal fabrıka cıkıslı tüplü arac 20 tl gaz ıle 200km yol gıdıyo konforlu kasıste falan sarsıntı pek hıssetmıyosun bu fıyata bu ozellıkler bence super dacıa ve renault aynı ben kaputu acıp baktım renault parcaları var uzerınde ılk yardım cantasını bıle renaulttan aldım bence arac super ön camlar otomatık arka canlar manuel on kapıda ıkı hoprler var arka ıkı kapıda ıse yok orjınal typ ve cd calar usb gırıslı gostergesınde arabanın devırlı kullanacagını bıle gosterıyoo saygılar

omer26.05.2013
dacia'nın iki üç sene öncesine kadar diğer sıfır arabalara göre ciddi fiyat farkı vardı,çoğu insan ikinci el almaktansa sıfır dacia alırım diyordu fakat şu anda bu fark çok azaldı.2-3 bin tl üzerine çok daha güvenli ve donanımlı araba almak mümkün.dacia ya kalitesini ve sağlamlığını bu arabalar düzeyine getirecek ya da fiyat politikasını yeniden değerlendirecek,bu şekilde rekabet etmesi zor.klimayı çıkarıp fiyatları düşük göstermekle bu işler olmuyor.

red kit24.05.2013
dacia sandero kliması ile 27.000 tl.ye geliyor, ancak çarpışma testlerinde dacia hiç iyi sonuç almamış, sandero için çarpışma testi videosu bulamadım ama dacia lodgy ve duster.in çarpışma testlerini izleyin, testten 3 yıldız almış, ön cam direği resmen bükülüyor ve ön cam kırılıyor, fakat polo veya corsa.da ön cam direğinde eğilme bükülme yok, hatta ön cam bile çatlamıyor, polo ve corsa testten 5 yıldız almış, 3.000 tl daha verin polo veya corsa alın canınızı tehlikeye atmayın....

teyyar20.05.2013
Timsah o zaman golfe 40 bin verene kadar ustune 40 daha koy pasat al senin mantigina gore... adamin 20bin parasi varsa bunu alacak. Uzerine 20 daha koy demek gaddar bir yaklaşım

veli11.05.2013
ya arkadaşlar bu nasıl iştir sıfır araç alıyosun içinde klima yok.napıcaz camı açıptamı serinliycez.böyle bir saçmalık olurmu.sanırım bunun camlarıda manueldir.ozaman doğandan şahinden ne farkı kaldıki.tamam dış görünüş fena değil ama iş sadece onla bitmiyorki.sıfır araç yapıp satıyosun içine klima koymuyosun camların otomatik olup olmadığınıda belirtmemişler,sanırım camlarda manueldir.bu özellikler artık olması gereken ve çok sıradan şeyler.ve bukadar basit özellikleri bile koymamışlar.bende almayı düşünüyodum ama sanırım düşünmesem daha iyi olucak

gariban10.05.2013
1998 model brodveyyy e 12,000 tl istenen sevgili ülkemde 26,000 tl ye bu araba haydi haydi alınır. syg.

Attila21.04.2013
Arkadaslar, yok uzerine su kadar koyun sunu alin, yok bu kadar koyun sunu alin gibi degisik yorumlar yapmayin. Parasi olan herkes X6 almasini bilir. Bu arabayi secenlerin ekonomik durumu zaten belli. Onu dusunerek yorum yapin lutfen. Ayrica yakit konusunda kimse elle tutulur bilgi vermedi. Saygilar.

hdi16.04.2013
biriside araç harika yok yok demiş :) klima bile olmayan araçta ne var acaba merak ettim :)

ahmet altınok09.04.2013
abicim biride demiyo ki bu arabanın yakıtı şöyle konforu böyle millet tutturmuş yok görünüşü güzel aksesuarlar müthiş. abi bana yakıtını konforunu bi söyleyin bilgi verin yani (kullanıcılar yazsın mümkünse kullanmayıpta dacia dır kötüdür demeyin kullananlar söylesin)

kerem27.03.2013
bu aracın 1.2 fabrika çıkış LPG 2012 versiyonu mevcut bende.motora istediğini verirseniz ortalama 500km yol yapabiliyorsunuz 35-36lt gazla(hız kurallarına uyarak,2000-2500 deviri geçmeyerek,doğru kalkışlarla ve doğru yakıt seçimiyle).bu değer,benzin ile kullanılan kısımlar (motorun ısınma süreci,gaz alamadığı zamanlar benzine geçişler) dikkate alınarak deneyimlenmiştir

3 Responses so far.

  1. Unknown says:

    Arkadaşlar öncelikle tüplü 1.2 sandero rampa ve aracin yüklü olduğunda çekişi ve gidişi hakkinda bilgisi olan cvp yazssin

  2. Unknown says:

    Arkadaşlar öncelikle tüplü 1.2 sandero rampa ve aracin yüklü olduğunda çekişi ve gidişi hakkinda bilgisi olan cvp yazssin

  3. Herkese merhaba, hatice atagül'im bir mukim / vatandaşım. Ben 38 yaşındayım, girişimci / iş kadınıyım. Bir zamanlar proje / işimi finanse etmekte güçlük çekiyordum. Beni şirketinden 500.000 TL değerinde bir kredi almak için bir para havalesi olan Bay Williams Sean'a tanıtan iyi bir arkadaşım olmazsa. Onlarla temasa geçtiğimde, kredilerimin onaylanması için 48 saat sürdü ve kredi koşullarını ve koşullarını belirten tüm yöntemleri gördükten sonra hesabıma geçtim. Kötü krediniz olsa bile hizmet sunmaya devam ediyorlar. Ayrıca İşletme kredisi, Ev kredisi, Kişisel kredi, Araba kredisi, İş kurma kredisi ve İş Genişletmesi gibi her türlü kredi imkânı sunar. Acil bir mali yardıma ihtiyaç duyarsanız bugün onlarla iletişime geçebilirsiniz.

    e-posta yoluyla: creditfinancierhome@gmail.com
    WhatsApp: +15184181390

    Benim için yaptıklarından ötürü onlara nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum, fakat Tanrı Williams Sean'ı güçlü bir şekilde ödüllendirecek.

    Teşekkürler.

Leave a Reply

    Category

    Category

    Category

    Category