Model

Model Year

Motor Tipi

Yakıt

Vites

Dacia Sandero 1.2 Ambiance LPG  Açıklaması

2004’te Renault çatısı altına giren Romen Dacia, adeta bir başarı hikâyesi yazıyor. Sekiz yılda yedi modellik bir ürün gamına ulaşan marka, ilk günden bu yana satış hacmini 15’le çarpmış durumda. Dacia bugün 36 ülkede faaliyet gösteriyor ve başta İngiltere olmak üzere 2013’te bunlara yenileri eklenecek. Dacia bu kez karşımıza yenilenen Sandero modeli ile çıktı.  Markanın en düşük fiyatlı iki modeli olan bu araçlar Türk tüketicisinin de ilgi gösterdiği otomobiller arasında bulunuyor.Dacia Sandero, küçük sınıf otomobiller arasında çok daha ekonomik ve aslına bakılırsa yeni nesli ile daha beğenilebilir bir otomobil.
2013 Dacia Sandero’nın özellikle yeni ön tasarımları, markaya modern bir görünüm sunmasının yanı sıra genç ve sportif bir hava kattı. Dinamik tasarımlı ön ızgara, yatay krom çizgiler ve yuvarlak sis farlarıyla pekiştirilmiş. Gövdeye entegre kapı kolları da önemli yenilikler arasında yer alıyor. Stepway modeli; crossover görünümü sağlayan yerden yüksek yapısı, tavan barları, çift renkli tamponları ve daha geniş çamurluklarıyla kardeşinden daha albenili. Arka tasarımda kullanılan yeni stop lambaları da, aracın genelindeki dinamizmi pekiştiriyor.

Dacia Sandero; ilk olarak 2012 yılında ülkemizde yollara çıkan ve b segmentinde yer alan bir modeldir. Hatchback karoserli araç 5 kapılı ve 5 koltukludur. EuroNcap’ten aldığı 4 yıldız aracın güvenlik seviyesi hakkında fikir vermektedir. 4057 mm uzunluğa, 1733 mm genişliğe, 1523 mm yüksekliğe ve 2589 mm aks mesafesine sahip araç 320 litrelik bir bagaj hacmini kullanıcılarına sunmaktadır.

Dacia Sandero 1.2 Ambiance LPG  Yakıt Tüketimi

Yakıt Türü                   LPG/Benzin
Şehir İçi Tüketim        9.8 lt
Şehir Dışı Tüketim     6.2 lt
Ortalama Tüketim      7.5 lt
Km Başı Tüketim--
Yakıt Deposu             50 lt
Co2 Emisyonu           120 gr

Dacia Sandero 1.2 Ambiance LPG Teknik Özellikleri

Silindir Hacmi1149 CC
Beygir Gücü75 HP
Maksimum Tork107 Nm
Maksimum Hız156 Km
0-100 Km Hızlanma14.5 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı5 ileri
Yakıt TürüLPG/Benzin
Şehir İçi Tüketim9.8 lt
Şehir Dışı Tüketim6.2 lt
Ortalama Tüketim7.5 lt
Km Başı Tüketim--
Yakıt Deposu50 lt
Co2 Emisyonu120 gr
Uzunluk4057 mm
Genişlik1733 mm
Yükseklik1523 mm
Boş Ağırlık941 kg
Bagaj Hacmi320 lt
Karoser TipiHatchback
Yıllık Vergisi537 TL

Dacia Sandero 1.2 Ambiance LPG  Donanımı

  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı,
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Direksiyondan Kumanda Sistemi

Dacia Sandero 1.2 Ambiance LPG Resimleri












Dacia Sandero 1.2 Ambiance LPG Videosu 



Dacia Sandero 1.2 Ambiance LPG  Alınır mı?

Donanım olarak sınıfının gerisinde kalsada yakıt tüketimi konusunda mükemmel bir araç. Eğer donanım benim için ikinci planda diyorsanız piyasadaki en uygun fiyatlı araçlardan biri. İkici el piyasası son yıllarda hızlıca arttı önümüzdeki senelerde Clio kadar hızlı alım satım olmasını bekliyoruz.

Dacia Sandero 1.2 Ambiance LPG  Yorumları

hocaa23.10.2014
2013 model sandero lpgli var.bir yıldır kullanıyorum memnunum km de 14 krş yakıyor. daha ne olsun.
Mehmet11.10.2014
Arkadaslar 2013 model orjinal tuplu modelını kullanıyorum cok memnunum 60 tl gaz ile 350 km gidiyor sehir içi işe gidiyorum geliyorum cok memnunum arac kalıtesı fıyatına gorede ıyı soeun suz kullanıyorum 7 aydır
muammer11.08.2014
2012 model 1.2 LPG li Sandero kullanıyorum.LPG arızalarından bıktım.Parçası dahi bulunmuyor.Çekiş çok zayıf.Bir daha asla aynı markayı kullanmayı düşünmüyorum.
okann08.06.2014
1.2 ambiance benzinli 2013 modelini yaklasik 7 aydir kullaniyorum. Aracimi sehiricinde surekli kullandigim icin her ne kadar yakiti tasarruflu olsa da (sehirici 100 kmye ortalam 25-30tl) yine de tupluye gore tasarrufsuz oldugunu dusunuyorum. Sirali otogaz sistemi taktirmak istiyorum Ama performans, cekis , garanti konusunda kafamda sorular olustu. Ne onerirsiniz?v
ŞEMS23.05.2014
İlk çıkan dacialardan almıştık, vites kolu elimde kalmıştı. ogün bugün tövbe ettim dacia ya (1992 model , sıfır almıştık)
şıh09.04.2014
arabamı çok seviyorum.sevincim kursağımda kaldı aldığım gün hudacı 10 cm kadar kapıda derin çizik oluşturdu bunu giderebilirmiyim acaba
cafer26.02.2014
arkadaşlar bı araba bende duşunuyorum
dacialı hoca03.12.2013
Bu son lpg zammından sonra arabayı balkonun altına süs diye koyarız artık . Müstehak bize.
yorumlu24.11.2013
klıma 2.000 imiş sitesinde yazıyor
ilyas24.11.2013
Aracım 1.2 lpg li sandero klima, abs, çift hava yastığı lüks araçta olabilecek herşey mevcut olup, yakıt çok tasarruflu. ben çok memnunum.
fatih11.11.2013
bende 1.2 logan var.kalkışta zayıf ama uzadıkça açılıyor.rampalarda da motora göre fena değil.bu fiyata sıfır araba çok güzel ,geniş iç hacim yol tutuşu gayet iyi,ben 1 senedir kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim.
M.H.K30.10.2013
Bu aracı klimalı hakkaten kaça bırakıyorlar. Alanlar yazarsa memnun olurum birde yokuş performansı nasıl
alıcı30.10.2013
Bu aracı klimalı olarak alan kişiler kaç tl ye aldınız. Aracın performansı yakıtı nasıl?
gürol17.10.2013
merhaba bende bu araçtan almak istiyorum nasıl bir arabadır fazla bilgim yok 1.2 lpg kullanıcı arkadaşlardan yardımcı olmalarını rica ederim teşekkür edrirm
fatih01.10.2013
arkadaslar ıkı ay oldu sandero yu alalı daha once 1600 cc aracım vardı anladım kı petrolculara calısıyormusuz hıc yakıt yok bunda gayette cekısı ıyı hemde lpg lı olmasanı ragmen bu fıyata daha ıyısı bulunmaz arkadaslar
ihsan25.09.2013
bu LPG'li olan araçta klima varmı
Levent16.09.2013
Bu arabayı az yakıt tükettiği ve onca taksi şoförünün bu marka konusunda bir bildiği vardır gerekçesi ile almayı düşünüyorum. Kullanan arkadaşlarımın yorum yapmalarını bekliyorum ve önemsiyorum. Saygılarımla.
cumhur kamalı10.09.2013
bende sandero 2011 modelı var gayet memnunum yakıt olayı mukemmel almak ısteyenlere tavsıye ederım.sade bır hatası var. yedek lastık yok.
orhan26.08.2013
aracın özelliklerinde klimanın olmadıgını gösteriyoo..klima var diyen arkadaslar
bicer20.08.2013
Ben Dacia Sanderoyu alalı 5 ay oldu.çok memnunum.yokuşlarda bile çok rahat bir araba.68-70 liralık lpg ile 440-450 km yapıyor+klima da çalışıyor.
fatih14.08.2013
ben arabayı alalı 10 ay oldu orjinal tüplü memlun kalmadım yokuşlarda bayılıyor antepden antalyaya gittim ve geldim araba resmen şişti çekiş 0 bundan önce 1,3 multijet doblom vardı onunlada antalyaya gittim yokuşlarda banamısın demedi kedi gibi tırmandı dagları bilginize
yavuz12.08.2013
araba hususi yıllık vergiside yukarda yazıyor 517 lira
süperr08.08.2013
mrb arkadaslar ben bu arabadan almak istiyorum ama yıllık vergisi ne bide hususi geciyor degil mi araba
ömer yaman20.07.2013
ben yaklaşık 8 aydır biniyorum ve çok memnunum aracı almadan önce çok araştırdım isminden sebep terettütlerim oldu fakat reno adı biraz rahatlattı bide baktıgınız zaman 3 yıl garantili bir sıfır araba bu şartlarda imkansız ben gerçekten memnunun almak isteyenlere tavsiye ederim ticari taksilerde dacia'ya dönüyo
Kerem19.07.2013
Buradaki yakıt değerleri LPG tüketimine aittir.Benzin değil.
2012 versiyonu(eski kasa) LPG tüketimi şehiriçi ortalama olarak 7ltdir.Fabrika verisi değil,pompa hesabıdır.Sakin kullanımda bu veri elde edilmiştir.Şehirdışı ise 5.5lt civarıdır.Şehirdışı biraz daha düşebilir
çağlayan15.07.2013
merhaba, araç sitede oldukça yüksek yakıt tüketimli görünüyor. lpg versiyonunu kullananlar yakıt tüketimi nasıl?
coşkun07.07.2013
selam arkadaşlar bende sandero Ambiance 1.2 fabrika çıkışlı lpg li modelinden aldım tam 3 ay oldu gayette memnunum yakıtıda gayet makul geldi bana ortalama 65 veya 70 tele arasında depo duluyor içide geniş bagaj hacmı de var ben bu fiyata hemde sıfır 3 yıl da garantili almak isteyen arkadaşlara tafsiye derim
baran29.06.2013
Ben bu aracı almak ıstıyorum 2008 caddym var ama bılmıyorum dıstan guzel ama içi boş gıbı gelıyor ama bılmıyorum bı bılgılendırırsenız benı
Abdulkerim28.06.2013
Bu, lpgli 1,2 mi daha az yakıyor, 1,5 dizel mi daha az yakıyor, dizellerde çok ses varmı bilen varsa bildirirseniz memnun olurum

gökhan06.06.2013
bende 2013 ambiance 1,2 lpg. modeli var..Aslinda hala tam olarak anlayabilmis degilim arabami ama alacak arkadaslar icin bi kac olumsuz yonlerini belirticem . oncelikle bir kac yerde daha okudum lpg li modellerde kendiliginden gazdan benzine geciyor.benim aracimda da ayni problem var.onun haricinde simdi dusundum de gayet memnunum :)

Ahmet17.04.2013
Ben clio kullanıyorum, benim araç da 75 bg 114 torku var. ağırlığı da 1000 kg civarında. ve lpg'li. yani bu araca çok benziyor. ve yokuşlarda vites düşürmeniz lazım. ama hiç de sorun oluşturmuyor. araç olarak hoşunuza gittiyse motoru çekişi dert etmeyin.

serdar17.04.2013
bu aractan bende düsünüyorum kullanıcıları bılgı verebılr mı yakıt ve rampa cıkma yönünden kullanışlı mı?

X-MAN14.03.2013
bu fiyatlara sıfır ve 2013 model araç alıyoruz.eğer biraz daha fazla verebilirseniz stepwey derim.ancak buda güzel arkadaşım aldı 2 ay oluyo öve öve bitiremedi aracı.gerçekten çok şık bir araç.arkasında reno var.

ali10.03.2013
ben bu araçtan almak istiyorum lütfen binici ve ciddi arkadaşlar yorum yapsınlar nitekimde paramızı ziyan etmeyelim

ali06.03.2013
araba ıyı yukseklık ve yakıt bakımından bırde arkadaskar eger satmak için almayacaksanız alın derim ama satarken ıkı uc mılyar duser kafandan yoksa bence wosvagen polo tavsıye ederim saygılar

guray30.10.2012
bu aarabanın yakıtı nasıl bende dusunuyorum almayıda kullanısı nasıl bılgı verrsenız sevınırım

ilker29.10.2012
4 ay oldu 1,2 lpg sini aldım ve çok emmnunum.yakıt olayı mükemmel.konfor 1. sınıf.yol tutuşu ve en önemlisi yerden yüksek olması çok iyi.Bazılar araç rampada çekmez dediler ama hiçte öyle olmadı gayet rahat çıkıyo 3-5 kişi ile rampaları:)

METİN22.10.2012
2 SANDERO var çok memnunum bu fiyata daha iyisi zaten yok

Osman YAĞIZ01.10.2012
8.5 yıldır bu marka arabam var. Çok memnunum.. Şimdi de bu modeli alacağım..

Efsun22.09.2012
2 bin lira daha eklerim polo 1.2 alırım.Enazından aldığım fiyata yine satarım ama bu markalar 4-5 bin zarar ettirir .Ve polo da daha afzla özellik var.

ismet07.09.2012
Alalı 3 hafta oldu. Çok memnunum. Az yakıyor, ekonomik, sessiz, geniş iç hacim ve bagajı var. Yüksek performans beklemeyin yeter.

gökhan26.08.2012
biz siparış verdık aaraba cok rahat geniş süspansiyonları süper yakıt az biz 1.2 motor alıyoruz bence hemen alınnn

Karamsar25.08.2012
Bu arabadan kullanan arkadaşlar varsa şehir içi ve uzun yolda ne kadar yakar, nasıl bir arabdır yazabilirlerse çok makbule geçer. Benim gibi almayı düşünenlere de faydası olur.

Teşekkürler.
çelik06.06.2012
ben bu arabadan almak istiyorum kullanan varsa bilgi verebilirmi kullanmayanlar yalan yanlış yazmasın lütfen

mehmet15.01.2012
ikinci üçüncü el fiyatına 0 araba daha ne olsun bundan iyisi can sağlığı

One Response so far.

  1. Unknown says:

    Rapmada şişiyor eger gencseniz tavsiye etmem emekli isi

Leave a Reply

    Category

    Category

    Category

    Category