Model

Model Year

Motor Tipi

Yakıt

Vites

Dacia Sandero Stepway 1.5 DCi Açıklaması


2004’te Renault çatısı altına giren Romen Dacia, adeta bir başarı hikâyesi yazıyor. Sekiz yılda yedi modellik bir ürün gamına ulaşan marka, ilk günden bu yana satış hacmini 15’le çarpmış durumda. Dacia bugün 36 ülkede faaliyet gösteriyor ve başta İngiltere olmak üzere 2013’te bunlara yenileri eklenecek. Dacia bu kez karşımıza yenilenen Sandero Stepway modeli ile çıktı.  Markanın en düşük fiyatlı iki modeli olan bu araçlar Türk tüketicisinin de ilgi gösterdiği otomobiller arasında bulunuyor.Dacia Sandero, küçük sınıf otomobiller arasında çok daha ekonomik ve aslına bakılırsa yeni nesli ile daha beğenilebilir bir otomobil.
2013 Dacia Sandero Stepway’in özellikle yeni ön tasarımları, markaya modern bir görünüm sunmasının yanı sıra genç ve sportif bir hava kattı. Dinamik tasarımlı ön ızgara, yatay krom çizgiler ve yuvarlak sis farlarıyla pekiştirilmiş. Gövdeye entegre kapı kolları da önemli yenilikler arasında yer alıyor. Stepway modeli; crossover görünümü sağlayan yerden yüksek yapısı, tavan barları, çift renkli tamponları ve daha geniş çamurluklarıyla kardeşinden daha albenili. Arka tasarımda kullanılan yeni stop lambaları da, aracın genelindeki dinamizmi pekiştiriyor.

Dacia Sandero Stepway; ilk olarak 2012 yılında ülkemizde yollara çıkan ve b segmentinde yer alan bir modeldir. Hatchback karoserli araç 5 kapılı ve 5 koltukludur. EuroNcap’ten aldığı 4 yıldız aracın güvenlik seviyesi hakkında fikir vermektedir. 4057 mm uzunluğa, 1733 mm genişliğe, 1523 mm yüksekliğe ve 2589 mm aks mesafesine sahip araç 320 litrelik bir bagaj hacmini kullanıcılarına sunmaktadır.

Dacia Sandero Stepway 1.5 DCi Yakıt Tüketimi

Yakıt Türü                 Dizel
Şehir İçi Tüketim       4.6 lt
Şehir Dışı Tüketim    3.7 lt
Ortalama Tüketim      4.0 lt
Km Başı Tüketim      18 Krş
Yakıt Deposu             50 lt
Co2 Emisyonu            105 gr

Dacia Sandero Stepway 1.5 DCi Teknik Özellikleri

Silindir Hacmi1461 CC
Beygir Gücü90 HP
Maksimum Tork220 Nm
Maksimum Hız173 Km
0-100 Km Hızlanma13.3 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı5 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim4.6 lt
Şehir Dışı Tüketim3.7 lt
Ortalama Tüketim4.0 lt
Km Başı Tüketim18 Krş
Yakıt Deposu50 lt
Co2 Emisyonu105 gr
Uzunluk4081 mm
Genişlik1733 mm
Yükseklik1523 mm
Boş Ağırlık1083 kg
Bagaj Hacmi320 lt
Karoser TipiHatchback
Yıllık Vergisi859 TL

Dacia Sandero Stepway 1.5 DCi Donanımı

  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Klima / İklimlendirme
  • Direksiyondan Kumanda Sistemi
  • Ön Sis Farları
  • Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar



Dacia Sandero Stepway 1.5 DCi Resimleri























,

Dacia Sandero Stepway 1.5 DCi Videosu



Dacia Sandero Stepway 1.5 DCi Alınır Mı?

Donanım olarak sınıfının gerisinde kalsada yakıt tüketimi konusunda mükemmel bir araç. Eğer donanım benim için ikinci planda diyorsanız piyasadaki en uygun fiyatlı araçlardan biri. İkici el piyasası son yıllarda hızlıca arttı önümüzdeki senelerde Clio kadar hızlı alım satım olmasını bekliyoruz.


Dacia Sandero Stepway 1.5 DCi Kullanıcı Yorumları


Bakır08.11.2014
bu sitede bi araba hakkında bu kadar yorum hiç görmedim çok iyi diyende var çok kötü diyende var insanın kafası karışıyor
Bi arkadaşımda vardı çok memnundu hatta satıp duster aldı ama bazı yönlerinin zayıf oldunu söylüyordu bence alacak olanlar gidip bayide denesin hatta tek sefer değil bi çok kez bayiye gitsin kararını versin

engin07.11.2014
Arkadaşlar iki senedir kullanıyorum çok süper bir araç kullanmadan konuşan kendini bilmezlere bakmayın. Donanım. Ve sürüş bakımından on numara bir araba


pro506.11.2014
43bin liraya alınabilecek en güzel araç.. dizel çok ekonomik ve ferah yüksek bir araç..


sedat01.11.2014
Arkadaşalar bu aracın 2013 model dizelini kullanıyorum aracım şuan 19.000 kilometrede ve çekişle ilgili bir sorunum yok. Piyasada satılan binek araçlar 180 veya 200 torka sahipken, stepway 220 torka sahip bir araç olduğundan kalkışta fazla gaza yüklenmemek gerekir, aksi halde debryaj balataları sıyırabilir, bu durum kullanıcı hatasından kaynaklanır.

özkan01.11.2014
Arkadaslar aracim 1 senede 10.000 km yapti 20.000 i bekliyim mi yoksa senelik servise goturuyum mu goturmazsem garantiden cikar mi arac yardimci olursaniz sevinirim saygilar

adem30.10.2014
yeni alacak arkadaslar hic dusunmeden alin derim.ben alali bir sene olcak on bini gectim cok memnunum.bayram bey hic dusunmeden alin bizde raporla aldik.iyiki stepway almisim.

Fatma Ayaz24.10.2014
Bende 2013 Sandero Stepway var.Arabamdan çok memnunum.İki gün önce 20 000 km bakımını yaptırdım.
eco yu sürekli açık tutuyorum.Bu da sanıyorum yakıt tüketimine katkıda bulunması açısından güzel bir özellik.


sezgin yılmaz23.10.2014
Arkadaşlar siz bu araca titreme yapıyor diyorsunuzda. ben 2012 aralık ayında yeni kasa stepway aldım. ilk 5000 km ye kadar bende de titreme vardı fakat 5. viteste aracı açtıkça titreme kesildi. şu an hiç yok. 5 . vites 1500 devirde bile gidiyorum.Hiçbir titreme falan yok.


tufan22.10.2014
araca bakış konfor yok yakıt güvenlik yol tutuşu güzel 45 binlik bir aracı kalkıp 70 binlik bir araçla kıyaslamak olmaz az yaksın konfor 2. plan dersen bu araç çok uygun devirli kullanacaksın yoksa titreme yapıyor dizel zaten deviri sever

Mustafa22.10.2014
Merhaba, Stepwayi 2013 ocak ayında aldım, şu anda 25.000 de. Genel olarak memnun olduğumu söyleyebilirim. Tabii ki bir çok donanım eksiği var fakat bu eksiklikler yola çıkıp motorun tatlı sesini duymaya başladığınızda giderek daha az önemli hale geliyor,

Leave a Reply

    Category

    Category

    Category

    Category